Pages

10 Temmuz 2014 Perşembe

Bir aceminin ilk postu

Herkese Merhaba ! ! !

İlk yazıma nasıl başlayacağımı bilmiyorum o yüzden bilen birilerinden yardım.Normalde şuan kendimi tanıtmam gerekiyor ama ben tanıtma taraftarı değilim.Yine de kendimden bahsetmem gerekiyor bu konuda çok vasatım o yüzden direk bu blogu açma amacımıza giricem.Amacımız dedim çünkü blogumuzu 2 kişi kullanıcaz biri bendeniz Pınar diğeri ise Elii..
Koreyi bir 2009 yaz akşamı abimin TRT1 açmasıyla tanıdım "Muhteşem Kraliçe" dizisi bende çok çok ayrı bir yere sahiptir.Ordaki Bidam karakteri beni koreye yakınlaştırdı ve sevdirdi.Zamanla kdrama izlemeye başladım.
         Bu diziyi başka zamanda daha ayrıntılı bir şekilde yazarım.


         Kpop 2010 yılında BIGBANG ve 2NE1  sayesinde tanıdım.





Bu iki grubun hemen hemen çoğu şarkısını seviyorum insanı bağımlısı yapıyorlar.


İlk başlarda korece şarkı dinleyemem diyordum ama kdrama sayesinda o kadar da tuhaf gelmedi.Kpop bağımlısı haline geldim.Bırakmak istiyorum ama bırakamıyorum.

2013 sonlarına doğrusu ise Jrock tanıltım aslında daha önce tanışmıştım ama dinlememiştim.Beni Jrock bağlayan grup ONE OK ROCK oldu.Onlar sayesinde japon gruplarına ilgim arttı.


Bu fotoğrafda böyle durduklarına bakmayın belki size göre normal ama bana göre anormal bir durum.Bu grubu ilerde tanıtmayı düşünüyorum.

Şimdilik benden bu kadar daha sonra yine görüşmek üzere 

Hoşçakalın ! ! !


Tinker...



2 yorum:

  1. Şimdi yaz dur OOR'unu pinomm :) sabırsızlıkla bekliyorummm :)

    YanıtlaSil