Pages

5 Eylül 2014 Cuma

It's Okay , That's Love Gördüm Sanki !!!

Evvela Herkese Merhaba ,

Biraz ara verdikten sonra bu yazıyı yazıyorum. Ne zamandır aşırı bir duygu seline kapılmamıştım. Hali hazırda varken rahatlamak için bunu yazmalıyım.


Yaklaşık bir hafta evvel yeni bir diziye başladım. Ve duygu dünyam altüst oldu. Nasıl mı ? Şu şekilde açıklarsak olur sanırım .


Hersey biranda tüm dizilerimi tüketip ne izlesem kiii diye düşünürken başladı. Ve kardeşimin öve öve bitiremediği , ostlarıyla aşk yaşadığı Its Okay Thats Love a başladım. İlk bölümünden itibaren karakterlerin orjinalliği  , oyuncuların duguları veriş şekilleri , senaristin kurgudaki başarısı ve daha niceleriyle dizinin büyüsüne kapıldım. Karakterlerin benden, çevremden izler taşıması beni daha da kendine bağladı. İlk bölümleri atışmalarla, samimi diyaloglarla , karakterlerin kendi iç dünyalarındaki sorunlarla geçti. Hem güldüm hem de senaryoyu tahmin etmeye çalıştım. Bu cidden keyif vericiydi. Sonra malumunuz kızımız ve tatlı oğluşumuz *kesinlikle 15 yaşındalar.tescilli menejoo onaylı kk* birbirlerinden hoşlanmaya başladılar. Eee o kadar atışmaya olmasa ayıptı hani kk. Beraber bişeylere göğüs gererek , çoğu zaman alttan alarak*jae yeol baslarda daha cok yapsa da hye soo da son bölümlerde elinden geleni yapti * , empati kurarak destek olmayı başardılar. Bu yaşamlarındaki o keskin virajları dönmede yardımcı oldu.



Şu son 2-3 bölümdür izleyenler olarak yanimizda bir kutu mendille dolaşıyoruz sanırım. Nolur kötü bitmesin . Nolur bişeyler düzelsinnnn Ühühhüüü .... modundayız. Başrol oyuncuları o kadar kabiliyetli ki başlarda ne denli bixi heyecanlandırıp yehheyytt bee dedirtiyolarda şuan da o kadar hüzünlendiriyorlar. Ahhhh bu kadar gerçekçi ağlamasanız. Vermeye çalıştığınız duyguyu hissetmesek kesinlikle şuan hiçbirimiz bu derece üzülmezdik. Olay gerçekmiş de biz sadece oradaki gizli konuklar gibiyiz.



 Çok cok cok saçmaladım belki. Ve ortaya ciddi bir blog yazısı çıkmamış da olabilir. Ama gercekten çok üzüldüm. Bir gün boyunca dizinin bir ostunu dinlemek nedir bilir misiniz ?



Ve atamadığım ruh halii ... Wuahh biraz korkutucu . Bu duygularımı ancak yazarak bir nebze azaltabilirim gibi geliyo.
Elimden geldiğince spoiler vermemeye çalıştım. Ama haftaya dizi final versin bu yazının beşyüz katını yazcam gdhsjs.
Şimdilik gidiyorum. Haftaya bol spoiler içeren yazı yazalım kk. Görüşmek üzere .




MENEJOO ...


1 yorum: