Pages

13 Temmuz 2014 Pazar

Mim # 1 Neden K-Pop dinliyoruz ??


Yazıya nasıl giriş yapıcağıma karar veremedim.Olaya nerden giriş yapsam diye kara kara düşünüyorum :D

Öncelikle burdan Masala   bu soruları için teşekürler 

1-) En Beğendiğiniz kız / erkek K-Pop grupları?
En beğendiğim erkek grubu kesinlikle BIGBANG.Kpop sektörünü tanımam ve sevmemdeki en büyük etkenlerdendir.Hatta kensileri bana rap sevdirdiler.Eğer VIP iseniz kesinlikle 'COMEBACK' beklerken meyve veren ağaç gibi ömrünüz böyle geçer.Bu söyledğim sadece BB ile alakılı değil YGstansanız hayat böyle....Malumunuz BIGBANG 2 sende bir comeback yapıyor

Diğer sevdiğim grup ise JYJ.Bu grubu sevme nedim ise mutsuz olduğumda videolarını açıp izlemek sonra kendime gelmiş olarak buluyorum kendimi.İyi ki varlar ^^

Gel gelelim MBLAQ
Ahh bu grup kesinlikle herşeyi ile doğallar.Geç tanıdığım için çok pişmanım.Kesinlikle şarkıları dinlenmeli ve programları izlenmelisiniz.

Bayan gruplar ise..
En beğendiğim ve kaliteli gruplardan biri 2NE1'dır.Şarkılarını ve kendilerini seviyorum.Kpop kız grupları arasında kendine özgü bir gruptur yani Baddas...

Diğer kız gruplarınıda seviyorum T-ara,Miss A, Sistar, f(x), AOA, Girl's Day vs... diye liste uzar gider


2-) Beğendiğiniz K-Pop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden ?

Bu en zor sorulardan biri...Benim gibi biri seçim yapma konusunda çok kararsızdır şimdi hangi üyeyi seçiceğimi bilmiyorum sanırım bu yazıyı yazarken kafamda birileri canlanmaya başladı.
                                             Seni seçtim Pikachu 87Line


Bayanlardan ise sanırım BOM..Çok farklı kişiliği olduğu için seçicem ^^

3-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebiliceğiniz 3 erkek üye ?

Soruyu okuyunca beynimde fırtınalar kopmaya başladı bile :) Tabii ki Ji yong

Younbeezzy de iyi bir baba olucak o potansiyeli görebiliyorum.


Ve Seungho appa MBALQ Hello Baby izlediyseniz kesinlikle anlamışsınızdır.





Ben fazladan bir kişi daha eklicem Lee Joon şu resme bakınca anladınız ^_^


4-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye ?

                                                       Kesinlikle CL ^^

İçimden bir ses Dara da iyi bir anne olucak diyor :)


Ve yaşıtım Suzy güzelliğiyle dillere destan anneliğiylede öyle olucağını umuyorum ^^


5-) Ah keşke kardeşim olsa diyebiliceğiniz en sevdiğiniz kız / erkek K-Pop üyeleri ?

Kim jaejoong, Park Yoochun, Kim Junsu şunların çocuklar gibi eğlenmelerine bakın :D




Kızlardan ise..Hyun A hemen siper almayın çok neşeli bir kişiliği var




6-) En çok görmek istediğiniz K-Pop üyesi ?

Kim Heechul bu adamı çok bekledim Music Bank İstanbul gelsin çok istedim ama gelmedi :/

Tabii ki BIGBANG 5 üyeyi bir arada görmek ve konserlerini canlı izlemeyi çok istiyorum




Uzun ve güzel bir soru-cevap oldu. Umarım beğenirsiniz

Tinker...
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder