Pages

10 Temmuz 2014 Perşembe

Menejoo'ya Merhaba

           Herkese Merhaba !!! 
İlk  yazım olması dolayısıyla birazcık heyecanlıyım.Blogu ortak kullandığım dostum Pinoo ilk yazısında kendinin nasıl bu alana yöneldiğinden bahsetmiş. Ben de kısaca bunlardan bahsetmeyi planlıyorum. 
Uzakdoğu camiası ile ilk olarak arkadaşlarımın bahsedip anlattığı dizileri izleyerek tanıştım. Başlarda biraz burun kıvırsamda onların içlerinde bahsettiği ve benim adını bile bilmediğim o diziyi bulma hevesimle bu merak resmi kayıtlara geçti.Ve bir hevesle aradığım dizi Goong idi. Dizileri araştırmaya başladığım senelere göre biraz eski yapım olsa da beni Kore dizilerine bağlamaya yetti. İzleme isteğimi daha da körükledi. 






Sonra Yong Hwa'yı dizide keşfetmem ve sesine bayılmamla beraber Kpop camiasına da adım attım. Vee benim için ekmek ve su gibi olan o mükemmel grup CNBLUE ile tanıştım. Şuan biasım olan ve her şeyine tutkuyla bağlı olduğum Jong efendiyi başlarda pek sevememiştim. Ve her  şey bir anda I'm in love u aralıksız 5 saat dinlememle değişti. Jong Ağaya tam anlamıyla vurulmuştum. Büyük aşklar nefretle başlar lafı boşuna değil efenim kk :P



                                   

Gel gelelim yazının sonuna :D:D Şuan koyu bir Boice ve Drama sever bir çocuk olup çıktım. Fan çevrem genişledi ve çok güzel insanlarla tanıştım. Umarım bu dostluklar çoookk uzun yıllar sürer. Blogumuza emeği geçen ve bizi yönlendiren @koremasali 'na yani bizim tabirimizle OMMMAAAĞĞĞ 'mıza çookk teşekküreler. İlerde daha  güzel yazılarda görüşmek üzere.

Veletlerim ve Menejoosundan selamlar!!






Herkese keyifli okumalar .Bizi Destekleyin :D:D FAYTENGGG!!!!!!!

Menejoo

4 yorum:

  1. hayırlı olsun blogunuz ^__^

    YanıtlaSil
  2. Bu gmail benim yorumlarımı yiyor galiba :) Neyse tekrar yazalımm kızlaaaaaar çok eğlenin ve heyecanınız hiç bitmesin ki ortaya güzel şeyler çıksın bizde keyifle okuyalımm sabırsızlıkla yazılarınızı bekliyor olacağımm sizi seviyorumm ! :)

    YanıtlaSil
  3. @koremasali Teşekkürler ommaaaa :D:D yazılarımız daim olsun herkes keyifle okusun ^^

    YanıtlaSil